יום רביעי, 28 בדצמבר 2011

אחרי אלפיים שנות גלות...

אני לא מאמינה...
סוף סוף נפתרה הבעיה הטכנית שמונעת ממני כבר כמה חודשים להעלות תוכן לבלוג.
איזה כיף, עכשיו יש לי המון המון מה לכתוב ולהעלות, אבל יהיה קשה לבחור ממה להתחיל.

אז קודם כל ברוך ה', אלף אלפי תודות לבורא עולם שצרף למשפחתנו את הבחור היקר הזה:


טוב, זו כבר התחלה טובה...

במהלך החודשים הללו, יצאו לאור 9 חוברות פעילות לילדים עם איורים שלי, בהוצאת 'חברותא'. בעז"ה, אעלה בקרוב תמונה שלהן.

בחודשים האחרונים איורי הפלסטלינה שלי קבלו כיוון חדש,
האחד- קומיקס פלסטלינה בנושא שמירת הלשון (עבור 'עסקים פלוס'), חלום ישן שלי, לשלב שני תחומים אהובים עלי- קומיקס ופיסול בפלסטלינה. נראה לי שעל צורת העבודה הזו כדי לכתוב פוסט בנפרד, זאת היתה חוויה יצירתית מיוחדת.





האפיק החדש השני באיורי הפלסטלינה שלי- איורי תנ"ך בפלסטלינה, עבור האתר 'שי לילדים' שיעלה בקרוב לאויר, אתר לעלוי נשמת שלמה וישי קרויזר ז"ל, איור פלסטלינה לכל פרשה.
בימים אלו, אני מסיימת לאייר את פרשיות ספר בראשית.
גם חווית היצירה הזו היא מרתקת ומצריכה הרבה פרשנות והסתכלות לעומק בפרשה,
מה שנותן לי הזדמנות ללמוד קצת.
זה כיף וממלא מבחינה רוחנית, אבל יש בזה גם התמודדויות מה לאייר ואיך. גם על זה אולי אכתוב בהמשך.





סדנאות- אז מה היה לנו? סדנת פלסטלינה בשבות רחל- סדנה בעקבות סיפור "אליעזר והגזר",
סדנת פימו לנערות, סדנת פלסטלינה בישוב 'עלי' שבה פיסלנו מכבים ויוונים,
סדנה משפחתית של פיסול בפלסטלינה שבה פיסלנו אבירים (כן, זה עניין גם את הבנות...),
סדנה משותפת להורים וילדים בפלסטלינה,
וסדנאות שבועיות בפלסטלינה בצהרון צ.ל.ע,
שבהן ראיתי שגם ילדים צעירים מאוד יכולים ליצור דברים מדהימים בפלסטלינה.
בכל שבוע מחדש הצטערתי ששכחתי את המצלמה, כך שרוב התמונות שיש לי למזכרת מהמפגשים האלו, הם מהמצלמה של הפלאפון, חבל.
מהמצלמה יש רק כמה תמונות מ'סדנת חייזרים' בפלסטלינה (גיל 3-6):






ואיך שכחתי, האלבום של סבי וסבתא (כן, זאת לא שגיאת דפוס , ככה קוראים לסבא שלי). לכבוד יום הנישואים, עיצבתי לסבי וסבתא אלבום ברכות מכל המשפחה, שנרתמה לפרוייקט בחום ושמחה. קראוסים! אין כמוכם!!!
סבי וסבתא יקרים, הרבה ברכה לאריכות ימים, בריאות, שמחה ונחת יחד עם כולנו!



וכמובן, שהיו האיורים ל'ראש יהודי'...




שמחתי לאייר עבור 'מדע והשכל' איורים לחוברת פיזיקה לכתה ח', נזכרתי בנשכחות, וגם למדתי כמה דברים חדשים בפיזיקה...




ומן הסתם היו עוד כמה דברים ששכחתי,
כמו חופשת לידה (גיחי גיחי, מישהו זוכר כבר שהיה פה דבר כזה?)
וחגים מקסימים.
אם קראתם עד פה, אתם אלופים. קבלו מדליה...
להתראות!
(וכמובן שכל הזכויות שמורות על כל התמונות, כמעט מיותר לומר)
ונסיים באוירת חנוכה, כמה סביבונים שיצרתי מחימר פולימרי (פימו/ פרמו):



2 תגובות:

Ruth Kotlerov אמר/ה...

איזה כיף לקרוא! ממש נהניתי! האיורים, פלסטלינות, אלבום ועוד.. מקסימים!

גתית איל אמר/ה...

תודה!